Obchodné podmienky www.printpro.sk

Objednanie tovaru

Zákazníci si môžu tovar objednať prostredníctvom web stránok www.printpro.sk, osobne, telefonicky, e-mailom alebo poštou.

Každá objednávka musí obsahovať:
  - obchodné meno zákazníka, v prípade fyzickej osoby meno a priezvisko,
  - sídlo zákazníka, v prípade fyzickej osoby bydlisko,
  - telefonický, prípadne emailový kontakt,
  - presnú špecifikáciu druhu i množstva objednávaného tovaru,
  - spôsob odberu a miesto dodania tovaru,
  - dohodnutý spôsob platby.

Pri objednávaní tovaru je nutné vyplniť v objednávke osobné údaje. Tieto údaje budú použité len pre vnútornú potrebu našej firmy, ručíme za to, že nebudú zneužité na iné účely.

Po stlačení tlačítka "Potvrdiť" v objednávacom formulári bude objednávka zaregistrovaná v obchodnom systéme a vtedy vzniká zároveň obchodný vzťah medzi zákazníkom a našou firmou. Od tohto momentu pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z reklamačného poriadku, občianskeho a obchodného zákonníka. Po objednaní zákazník obdrží potvrdenie objednávky do 24 hod.

Potvrdenie objednávky zo strany dodávateľa sa vykonáva telefonicky, e-mailom alebo písomne. Ak nie sme schopní vybaviť objednávku okamžite, prípadne do 5-tich dní odo dňa vykonania objednávky, ďalší postup a možné alternatívy dohodneme so zákazníkom e-mailom alebo telefonicky.

Portál PrintPro.sk má právo objednávku zrušiť v prípade, keď nie je možné tovar zabezpečiť. V tomto prípade bude zákazník upovedomený telefonicky alebo e-mailom, a stav objednávky zistí po prihlásení sa k svojmu kontu.

Cena tovaru

Cena tovaru sa riadi aktuálnym cenníkom určeným dodávateľom platným v čase potvrdenia akceptácie objednávky. Cena za tovar je uvedená pri každej položke cenníka na internetovej stránke. Dodávateľ má vyhradené právo dohodnúť so zákazníkom osobitné cenové a platobné podmienky pri konkrétnej objednávke bez ohľadu na úpravu vzájomných vzťahov v iných zmluvách.

K cene tovaru je prirátané poštovné a balné  podľa zvoleného spôsobu prepravy tovaru. Pri objednávke nad 30,- Eur s DPH neúčtujeme poštovné a balné pri doručení prostredníctvom Slovenskej pošty. Preprava je ZADARMO.
V prípade platby dobierkou účtujeme poplatok 1,20 Eur s DPH.

Platba za tovar

Platbu je možné uskutočniť prevodom na bankový účet č.: SK28 7500 0000 0040 2699 7222, dobierkou alebo v hotovosti. Platba v hotovosti je možná pri osobnom odbere u dodávateľa v prevádzke alebo priamo u zákazníka. Dokladom o platbe prevodným príkazom je výpis z účtu zákazníka tak, aby platba bola realizovaná na prevodnom príkaze v deň dodávky tovaru. Zmluvní zákazníci dodávateľa platia až po prevzatí tovaru na základe dodanej faktúry. Zákazník je povinný zaplatiť dodávateľovi za každý deň omeškania s platbou kúpnej ceny za tovar úrok z omeškania vo výške 0,1% zo sumy, s ktorou je v omeškaní. Nárok dodávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý.

Vlastnícke právo k objednanému tovaru prechádza na zákazníka až po zaplatení kúpnej ceny za tento tovar v plnej výške.

Dodanie a preprava tovaru

Doprava tovaru je po celom území Slovenskej republiky. Tovar sa doručuje kuriérskou službou, balíkovou službou Slovenskej pošty, dobierkovou službou Slovenskej pošty a možný je aj osobný odber v našej predajni. V prípade nezastihnutia zákazníka, kuriérska služba sa ho pokúsi telefonicky skontaktovať a dohodnúť miesto a čas prevzatia tovaru. Kuriérske služby doručujú tovar len v pracovných dňoch a to od 8:00 - 16:00 hod.

Objednávka prijatá do 14:00 v daný deň, bude vybavená do 48 hodín od nasledujúceho dňa. Lehota odoslania tovaru príjemcovi je maximálne do 5 pracovných dní od jeho objednania. V prípade, že sa tovar nenachádza u žiadneho dodávateľa, zákazník bude o tom upovedomený telefonicky alebo e-mailom.

Pri vyexpedovaní tovaru je zákazník o tom informovaný, aby sa mohol pripraviť na prevzatie tovaru (hlavne v prípade kuriérskej služby). Nakupujúci môžu byť pred zaslaním tovaru telefonicky kontaktovaní. Internetový obchod sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke ako miesto doručenia. Ak adresa dodania je totožná s adresou objednávateľa, bude tovar zaslaný na jeho adresu.

Ak si zákazník opakovane zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo dôvodu, o ktorom neinformoval, tovar mu bude po skontaktovaní zaslaný na jeho náklady. Takisto budú zákazníkovi účtované všetky preukázateľné náklady spojené s dodaním tovaru, ktorý bez udania dôvodu neprevzal.

Tovar bude expedovaný ihneď po overení všetkých potrebných informácií. Preto Vás prosíme, pre tieto prípady uvádzajte vždy kontaktný telefón alebo e-mail.

Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať neporušenosť a kompletnosť zásielky. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.

Záručné podmienky

Na zakúpený tovar poskytujeme zákonnú záruku. Funkčnosť spotrebného materiálu (originálneho aj renovovaného) garantujeme po dobu 24 mesiacov odo dňa predaja alebo do spotrebovania, pokiaľ nie je uvedené inak.
Rovnaká záruka 24 mesiacov platí aj v prípade ostaného tovaru (tlačiarne, DVD, papier, príslušenstvo …).

Reklamačné podmienky

Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade má zákazník nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar na vlastné náklady dodávateľovi alebo na miesto záručného servisu, ktorý po opravení tovar zašle na náklady dodávateľa zákazníkovi.

Miesto reklamácie je miesto predaja alebo niektorý z autorizovaných servisov jednotlivých značiek tovarov. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar v originálnom balení vrátane manuálov, inštalačných médií, faktúry a záručného listu.

Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba a podmienky sú stanovené v záručnom liste dodanom s výrobkom.
Oprava alebo výmena tovaru v záručnej dobe je bezplatná.

Náš internetový obchod poskytuje možnosť vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ktorú preverí autorizovaný servis a potvrdí nemožnosť opravy závady alebo zámeny tovaru za nový v zákonom stanovenom termíne, t.j. do 30 dní od podania reklamácie.

V prípade reklamácie spotrebného tovaru je potrebné k reklamovanému tovaru doložiť vzorku chybnej tlače, respektíve popis chyby, či problému.

Všetky otázky v súvislosti s reklamačným procesom môžete zasielať na našu e-mailovú adresu: printpro(a)printpro.sk
Veľmi radi odpovieme na všetky Vaše otázky spojené s riešením reklamácii.

Vrátenie objednaného tovaru

Pred objednaním si poriadne prečítajte informácie o tovare ktorý si chcete zakúpiť, poprípade vhodnosť tovaru prejednajte telefonicky na našich telefónnych číslach. Tovar sa po zaplatení stáva vaším majetkom. Vrátenie nepoužitého tovaru v pôvodnom balení je možné do doby 7 dní od nákupu podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. o zásielkových obchodoch. Ak chcete u nás zakúpený tovar vrátiť, kontaktujte nás e-mailom: printpro(a)printpro.sk , alebo telefonicky na našich číslach. Po dohode nám zašlete tovar a my Vám zašleme peniaze na účet, alebo si vyberiete druhý produkt. Ak je pri preberaní balíček značne poškodený nepreberajte ho a vypíšte reklamáciu, s tým od koho balíček preberáte - pošta, kuriér, doručovacia služba.


Košík  

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa